Translate

joi, 30 octombrie 2014

Oana si Silviu

Pe 25 octombrie am avut placerea sa fac fotografii la nunta Oanei si a lui Silviu. Au fost asa cum mi-am dorit, relaxati, deschisi, fara "dorinta" de a intra in tiparele unei nunti "traditionale". DA!.. nu a fost nici colac rupt deasupra capului, nici iertaciune, nici dantuit in fata scarii, nu s-a cantat traditionalul mars si nici nu s-a dansat vreo gaina si ghiciti ce...nu s-a intamplat nimic rau!!
Nu vreau sa transform postarea intr-o pledoarie pro sau contra "obiceiuri" ci doar mi-am dorit sa fac aceasta mentiune ca eventual aviz amatorilor. NIMIC NU TREBUIE! Totul e pe baza de dorinta, dorinta a mirilor evident! :)
Sa nu mai lungesc vorba totusi. Am selectat cateva fotografii pe care am placerea sa le impart cu voi. Deocamdata nu am fotografii de la sedinta foto din simplul motiv ca nu am facut o inca :) asa ca, probabil, aceasta va face subiectul unei postari separate.

Enjoy! :)



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu